Iracing Oval Kariyeri
3 posters
1 sayfadaki 1 sayfası
Iracing Oval Kariyeri
Herkeze merhaba,
Forumda olsun iracing'te olsun baya yeniyim yakın zamanda 2. el g27 ile başladığım sim racing işine girdiğim içinde çok memnunum. Daha önce fırsatım olmadığım için uzak olduğum bu hobi/yaşam tarzı ile geç tanışmanın hiç tanışmamaktan daha iyi olduğunu yeni yeni fark ediyorum ve çevremde ki her arkadaşıma elimden geldiğince davet ediyorum.
Uzun oldu kusura bakmayın sorumu sormak istiyorum. Daha yeni oval klasmanda C Class'a geçiş yaptım. 2016 Yılının 1. Sezonun Super Late Nascar araçları ile Bristol Motor Speedway pistinde şuan bildiğiniz tırmalıyorum. Diğer yarışçılar 18.500 gibi bir sürede tur atarken benim 19.000 en iyi derecem ve diğer yarışçılar bu tur sürelerini stabil tutup 75 turluk yarışta koruyabiliyorken ben genelde 4-5 tur yiyiyorum. İdman yapmama rağmen aynı şekildeyim. Acaba diyorum direksiyon setimin ayarlarını mı tam yapamadım. Diğer yarışçıları izlediğimde çok kısa direksiyon hareketleri ile kısa dönüşler yapabiliyorlar. Sezonun diğer pistlerinde de aynı sıkıntının devam edeceğini tahmin ettiğim için bu konuda fikrini belirtmek isteyen tecrübeli abilerim, arkadaşlarım varsa çok ama çok memnun olurum.
Sinan.
Forumda olsun iracing'te olsun baya yeniyim yakın zamanda 2. el g27 ile başladığım sim racing işine girdiğim içinde çok memnunum. Daha önce fırsatım olmadığım için uzak olduğum bu hobi/yaşam tarzı ile geç tanışmanın hiç tanışmamaktan daha iyi olduğunu yeni yeni fark ediyorum ve çevremde ki her arkadaşıma elimden geldiğince davet ediyorum.
Uzun oldu kusura bakmayın sorumu sormak istiyorum. Daha yeni oval klasmanda C Class'a geçiş yaptım. 2016 Yılının 1. Sezonun Super Late Nascar araçları ile Bristol Motor Speedway pistinde şuan bildiğiniz tırmalıyorum. Diğer yarışçılar 18.500 gibi bir sürede tur atarken benim 19.000 en iyi derecem ve diğer yarışçılar bu tur sürelerini stabil tutup 75 turluk yarışta koruyabiliyorken ben genelde 4-5 tur yiyiyorum. İdman yapmama rağmen aynı şekildeyim. Acaba diyorum direksiyon setimin ayarlarını mı tam yapamadım. Diğer yarışçıları izlediğimde çok kısa direksiyon hareketleri ile kısa dönüşler yapabiliyorlar. Sezonun diğer pistlerinde de aynı sıkıntının devam edeceğini tahmin ettiğim için bu konuda fikrini belirtmek isteyen tecrübeli abilerim, arkadaşlarım varsa çok ama çok memnun olurum.
Sinan.
luskan- Posts : 16
Join date : 14/12/15
Age : 40
Location : Balıkesir
Geri: Iracing Oval Kariyeri
Hoşgeldin . Oval konusunda çok fazla tecrübem olmasa da yaptığın yorum göre sürüşünden önce özellikle araç ayarları üzerinde çalış derim. Direksiyon hareketlerindeki farklılığın süspansiyon ayarlarındaki farklılıktan olduğunu düşünüyorum. Oval de deneyimi olan arkadaşlar yorum yapacaktır.
Husnu- Posts : 712
Join date : 29/07/15
Age : 40
Location : İstanbul
Geri: Iracing Oval Kariyeri
Merhabalar Sinan,
iRacing'de Husnu'nunde dedigi gibi ayar cok buyuk önem tasiyor, ister yol - ister oval, pek fark etmiyor. Fakat ovali yol yarislarindan ayiran en buyuk fark ise yaris cizgisidir. Ovalde en hizli yaris cizgisi en kisa yol degildir, ovalde en hizli yaris cizgisi, lastikleri en az sekilde asindirararak en uzun turlarin atildigi cizgidir.
Ovalde sadece baskalarina karsi yarismiyorsun, ayni anda kendinlede cebellesiyorsun. Lastik tasarrufu ovalde, yola nazaran en az 10 misli daha önemli cunku bu...sana yarisi kazanmana en önemli etkendir.
Ayni anda pite girip-girmeme stratejisi, pit giris-cikis hizlari, lastikllerin degisimi / benzinin alinip alinmayacagi vs. o kadar cok parametreler varki ovalde, yaris bölumu olmasa dahi, basli basina dunyadaki en muazzam strateji oyunu madalyasini kazanir.
Tum bunlarin haricinde kendi adima diyeceklerim, ovalde su yuksek cözunurluklu pedallari aradigim kadar baska hicbir yaris modelinde aramadim. O kum tanesi kucukligindeki gaz ve frenajin hissiyati buyuk önem tasiyor.
Tecrubelerime dayanarak, yaris cizgisi konusunda yollardaki lastik kavcuklarin oldugu bölge (pistteki daha koyu olan cizgi) genelde en dogru yaris cizgisi oluyor. Musait oldugunda TS'de toplanip beraberce oval yarislarina geceriz istersen
iRacing'de Husnu'nunde dedigi gibi ayar cok buyuk önem tasiyor, ister yol - ister oval, pek fark etmiyor. Fakat ovali yol yarislarindan ayiran en buyuk fark ise yaris cizgisidir. Ovalde en hizli yaris cizgisi en kisa yol degildir, ovalde en hizli yaris cizgisi, lastikleri en az sekilde asindirararak en uzun turlarin atildigi cizgidir.
Ovalde sadece baskalarina karsi yarismiyorsun, ayni anda kendinlede cebellesiyorsun. Lastik tasarrufu ovalde, yola nazaran en az 10 misli daha önemli cunku bu...sana yarisi kazanmana en önemli etkendir.
Ayni anda pite girip-girmeme stratejisi, pit giris-cikis hizlari, lastikllerin degisimi / benzinin alinip alinmayacagi vs. o kadar cok parametreler varki ovalde, yaris bölumu olmasa dahi, basli basina dunyadaki en muazzam strateji oyunu madalyasini kazanir.
Tum bunlarin haricinde kendi adima diyeceklerim, ovalde su yuksek cözunurluklu pedallari aradigim kadar baska hicbir yaris modelinde aramadim. O kum tanesi kucukligindeki gaz ve frenajin hissiyati buyuk önem tasiyor.
Tecrubelerime dayanarak, yaris cizgisi konusunda yollardaki lastik kavcuklarin oldugu bölge (pistteki daha koyu olan cizgi) genelde en dogru yaris cizgisi oluyor. Musait oldugunda TS'de toplanip beraberce oval yarislarina geceriz istersen
Geri: Iracing Oval Kariyeri
TTMTK demiş ki:Merhabalar Sinan,
iRacing'de Husnu'nunde dedigi gibi ayar cok buyuk önem tasiyor, ister yol - ister oval, pek fark etmiyor. Fakat ovali yol yarislarindan ayiran en buyuk fark ise yaris cizgisidir. Ovalde en hizli yaris cizgisi en kisa yol degildir, ovalde en hizli yaris cizgisi, lastikleri en az sekilde asindirararak en uzun turlarin atildigi cizgidir.
Ovalde sadece baskalarina karsi yarismiyorsun, ayni anda kendinlede cebellesiyorsun. Lastik tasarrufu ovalde, yola nazaran en az 10 misli daha önemli cunku bu...sana yarisi kazanmana en önemli etkendir.
Ayni anda pite girip-girmeme stratejisi, pit giris-cikis hizlari, lastikllerin degisimi / benzinin alinip alinmayacagi vs. o kadar cok parametreler varki ovalde, yaris bölumu olmasa dahi, basli basina dunyadaki en muazzam strateji oyunu madalyasini kazanir.
Tum bunlarin haricinde kendi adima diyeceklerim, ovalde su yuksek cözunurluklu pedallari aradigim kadar baska hicbir yaris modelinde aramadim. O kum tanesi kucukligindeki gaz ve frenajin hissiyati buyuk önem tasiyor.
Tecrubelerime dayanarak, yaris cizgisi konusunda yollardaki lastik kavcuklarin oldugu bölge (pistteki daha koyu olan cizgi) genelde en dogru yaris cizgisi oluyor. Musait oldugunda TS'de toplanip beraberce oval yarislarina geceriz istersen
Çok ama çok teşekkür ederim. Hedefim en kısa zamanda güzel bi pedal seti almak ama önce hanımı kandırmam gerekiyor. Yakında görüşmek dileğiyle.
luskan- Posts : 16
Join date : 14/12/15
Age : 40
Location : Balıkesir
Geri: Iracing Oval Kariyeri
Hanim veya son yillarda Reisi Cumhurum olarak hitap ettigim sevgili esim. En son 3'lu ekrana gecmek icin ilk evela oturma odasinin tum takimini degistermem gerekiyordu...benim istedigim pedal sistemi icin herhalde tum evi degistir diyecektir...anlayacagin yandim ben, nerde benim Efesim
Similar topics
» iRacing de Bu Hafta
» iRacing YARDIM
» iRacing Arduino Pit Board
» Derin iracing Ayarları
» iracing Steam hesabı?
» iRacing YARDIM
» iRacing Arduino Pit Board
» Derin iracing Ayarları
» iracing Steam hesabı?
1 sayfadaki 1 sayfası
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz