2016 - DAYTONA 24
+3
TTMTK
Assasin_2015
erolkoroglu
7 posters
1 sayfadaki 2 sayfası
1 sayfadaki 2 sayfası • 1, 2
2016 - DAYTONA 24
Ey TTM,
Bu ayin 23'unde (cumartesi) Turk saatiyle 15:00'da iRacing'in resmi Daytona 24 saatlik etkinligi var. Bu yarisa katilmak isteyenler buraya isimlerini, kullanmak istedikleri araci ve yarisabilecekleri saatleri yazsinlar, ona göre simdiden hazirligimizi yapalim
iRatingin dusuk olabilir, yuksek olabilir...bunlarin hicbiri önemli degil. Önemli olan TTM olarak bu etkinlige katilacak herkezin kendisini yarisa saglam bir sekilde hazirlamasi ve takim olarak guzel eglenmemizdir!
Daytona 24'e katilacaklar listesi...
TK, Erol, Emir, Fatih pazartesiye belli olacak, Mucahit yakin zamanda haber verecek.
Daytona 24'de kullanacagimiz arac,...
BMW GT3, ayar Sebo'nun Nordschleife temeline bagli...simdilik tavsiyem vitesi yukseltin ve kanati 1-2 tik dusurun.
Daytona 24'te yarisacak saat listesi haftaya aciklanacak
Yaris icindeki takim kurallarimiz...
- 4 saat uzeri dinlenmeden yarismak yok.
- Araci devir alma saatinden en az 30 dakika evvel takim yariscimiza geldigini haber vermek.
Buraya eklememi istediginiz baska fikirleriniz varsa yazin veya TS uzeri söyleyin, buraya eklerim.
Yarisma saatlerimizin temel listesi,...önce Turk saatiyle bir alttaki avrupa (Almanya - Italya-Isvec). Bu listede ufak - tefek degisiklikler olabilir. Volkan ve Husnu'de son ana kadar katilabilirler.
15-17 TK
17-19 Emir
19-21 Erol
21-23 Fatih
23-01 Emir
01-04 TK
04-07 Emir
07-08 Erol
08-09 Mucahit
09-11 Fatih
11-13 Mucahit
13-15 Emir
*********************
14-16 TK
16-18 Emir
18-20 Erol
20-22 Fatih
22-00 Emir
00-03 TK
03-06 Emir
06-07 Erol
07-08 Mucahit
08-10 Fatih
10-12 Mucahit
12-14 Emir
Bu ayin 23'unde (cumartesi) Turk saatiyle 15:00'da iRacing'in resmi Daytona 24 saatlik etkinligi var. Bu yarisa katilmak isteyenler buraya isimlerini, kullanmak istedikleri araci ve yarisabilecekleri saatleri yazsinlar, ona göre simdiden hazirligimizi yapalim
iRatingin dusuk olabilir, yuksek olabilir...bunlarin hicbiri önemli degil. Önemli olan TTM olarak bu etkinlige katilacak herkezin kendisini yarisa saglam bir sekilde hazirlamasi ve takim olarak guzel eglenmemizdir!
Daytona 24'e katilacaklar listesi...
TK, Erol, Emir, Fatih pazartesiye belli olacak, Mucahit yakin zamanda haber verecek.
Daytona 24'de kullanacagimiz arac,...
BMW GT3, ayar Sebo'nun Nordschleife temeline bagli...simdilik tavsiyem vitesi yukseltin ve kanati 1-2 tik dusurun.
Daytona 24'te yarisacak saat listesi haftaya aciklanacak
Yaris icindeki takim kurallarimiz...
- 4 saat uzeri dinlenmeden yarismak yok.
- Araci devir alma saatinden en az 30 dakika evvel takim yariscimiza geldigini haber vermek.
Buraya eklememi istediginiz baska fikirleriniz varsa yazin veya TS uzeri söyleyin, buraya eklerim.
Yarisma saatlerimizin temel listesi,...önce Turk saatiyle bir alttaki avrupa (Almanya - Italya-Isvec). Bu listede ufak - tefek degisiklikler olabilir. Volkan ve Husnu'de son ana kadar katilabilirler.
15-17 TK
17-19 Emir
19-21 Erol
21-23 Fatih
23-01 Emir
01-04 TK
04-07 Emir
07-08 Erol
08-09 Mucahit
09-11 Fatih
11-13 Mucahit
13-15 Emir
*********************
14-16 TK
16-18 Emir
18-20 Erol
20-22 Fatih
22-00 Emir
00-03 TK
03-06 Emir
06-07 Erol
07-08 Mucahit
08-10 Fatih
10-12 Mucahit
12-14 Emir
En son TTMTK tarafından C.tesi Ocak 23, 2016 8:15 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 8 kere değiştirildi
Geri: 2016 - DAYTONA 24
Araç: Ford GT3, RUF, BMW Z4 GT3, Corvette C7
3 x 2 saat yarışabilirim, gerekirse fazlası da olabilir. Çok hızlı süreler büyük ihtimal atamam. Mümkün olduğu kadar garantili gitmeye çalışırım.
3 x 2 saat yarışabilirim, gerekirse fazlası da olabilir. Çok hızlı süreler büyük ihtimal atamam. Mümkün olduğu kadar garantili gitmeye çalışırım.
erolkoroglu- Posts : 136
Join date : 31/07/15
Age : 47
Location : istanbul / Türkiye
Geri: 2016 - DAYTONA 24
Erol,
Zaten bu 24 saatlik yarislardaki en önemli hedef yarisi sag saglim bitirmektir. Emir'in tavsiyesi uzerine Ford GT3'u denemistim ve harika olmus, hem surusu saglam ve alisinca garantili bir sekilde zorlanan bir arac. Daytona 24 yarisi icin serverler acilmis, yavastan antremanlara baslamak lazim
Bu arada saka bir yana sen ve bende bu guc, bu kudret varken koskoca 24 saatlik yarisi neredeyse 2 kisi bitirebilecek durumdayiz yaw
Zaten bu 24 saatlik yarislardaki en önemli hedef yarisi sag saglim bitirmektir. Emir'in tavsiyesi uzerine Ford GT3'u denemistim ve harika olmus, hem surusu saglam ve alisinca garantili bir sekilde zorlanan bir arac. Daytona 24 yarisi icin serverler acilmis, yavastan antremanlara baslamak lazim
Bu arada saka bir yana sen ve bende bu guc, bu kudret varken koskoca 24 saatlik yarisi neredeyse 2 kisi bitirebilecek durumdayiz yaw
Geri: 2016 - DAYTONA 24
Ben şimdiden Ford GT3 tasarımına başlayayım. Antrenmanda da 2 saat denemesi yapmam lazım.
erolkoroglu- Posts : 136
Join date : 31/07/15
Age : 47
Location : istanbul / Türkiye
Geri: 2016 - DAYTONA 24
Oh oh yarışın elbet bir gün bende direksiyonun tozunu alırım
Assasin_2015- Posts : 259
Join date : 31/07/15
Geri: 2016 - DAYTONA 24
Assasin_2015 demiş ki:Oh oh yarışın elbet bir gün bende direksiyonun tozunu alırım
Insallah yakin zamanda, 23/24'u kulaklarin cinlarsa yarisirken senin adinada yaristigimizi bilesin
Geri: 2016 - DAYTONA 24
Bu yilki Daytona 24'umuzu BMW ile yarisacaz, esit tur atma suresi hesaplamasini ben yaparim ve yaris saati listemiz belli olunca ilk yaziyi tazelerim, kullandigimiz ayar pazartesine kadar degisebilir ama temeli Sebastian'in Nordschleife ayaridir ve saglam antremanla garantili bir sekilde 1.45'leri rahat tuttururuz...bunun haricinde yarisacaklar listesini tazeledim.
Geri: 2016 - DAYTONA 24
Abi geçen seneki gibi bence en hızlıları sona saklıyalım startı yine sen al derim 2 gece bide ilklere girebilirim yeniden çifter turluk
geçen yarışın pcden resimlerini buldum :
Benim en kritik 2 anımdı muhtemelen
3. giderken arkamdan gelip virajın içine dalıp kontrolü kaybeden amca
birde
Ford gt ile güzel bir kapışma sonrası güzel bir başarı ve 2.liğe çıkmıştık
Yaşışın sonuçları :
http://members.iracing.com/membersite/member/EventResult.do?&subsessionid=12801086&custid=81145
italyaya 3 monitörümü ve pcmi getirmeyi başardım
Demin ricmotech den Frank baba ile skype üzerinden konuştum ve t500 üme loadcell imin bu hafta elimde olmasını sağlıyacak kendisi .
Fedexle bakalım bana ne kadar girecek
yarın artık sigma profillerden buraya da güzel bir setup kurarım .
geçen yarışın pcden resimlerini buldum :
Benim en kritik 2 anımdı muhtemelen
3. giderken arkamdan gelip virajın içine dalıp kontrolü kaybeden amca
birde
Ford gt ile güzel bir kapışma sonrası güzel bir başarı ve 2.liğe çıkmıştık
Yaşışın sonuçları :
http://members.iracing.com/membersite/member/EventResult.do?&subsessionid=12801086&custid=81145
italyaya 3 monitörümü ve pcmi getirmeyi başardım
Demin ricmotech den Frank baba ile skype üzerinden konuştum ve t500 üme loadcell imin bu hafta elimde olmasını sağlıyacak kendisi .
Fedexle bakalım bana ne kadar girecek
yarın artık sigma profillerden buraya da güzel bir setup kurarım .
Emir A.- Posts : 11
Join date : 05/12/15
Geri: 2016 - DAYTONA 24
Elegan abi yine her çıkışımızda 2 şer stintler atıcaksak :
3.stintleri ve 2şer tane gece stintlerini alabilirim .
3.stintleri ve 2şer tane gece stintlerini alabilirim .
Emir A.- Posts : 11
Join date : 05/12/15
Geri: 2016 - DAYTONA 24
1 yil ne cabuk gecti Emir, paylastigin resimler 10 numara kardesim
Tamamen unutmusum, gecen yil 28 takimdan 2'ci gelmisiz, bu yil hedef 1'cilik
Gece yarisi buyuk ihtimalle sana ve Fatih'e ait olacak, eger gerekirse bende yarisirim...ve yes, son 2 saati en istikrarli giden hizlimiz yarisacak. Pazartesiye ayarimiz 100% belli olacak, o zamana kadar Sebonun Nordschleifesiyle antremanini yap.
Tamamen unutmusum, gecen yil 28 takimdan 2'ci gelmisiz, bu yil hedef 1'cilik
Gece yarisi buyuk ihtimalle sana ve Fatih'e ait olacak, eger gerekirse bende yarisirim...ve yes, son 2 saati en istikrarli giden hizlimiz yarisacak. Pazartesiye ayarimiz 100% belli olacak, o zamana kadar Sebonun Nordschleifesiyle antremanini yap.
Geri: 2016 - DAYTONA 24
Arkadaslar, birkac yildir iRacing'de Daytona24 saatlik yarislarina katildim, Daytona'da benim kullandigim yaris cizgimi sergileyen kisa bir video paylasiyorum, belki aramizda birilerine yardimi dokunur. Lastikleri fazla asindirmadan, ayar ile hafif oynayarak 1.45-1.46'nin baslari gelir.
Geri: 2016 - DAYTONA 24
Dun aksam Emir, Fatih ve ben antremanlara devam ettik. Ayarimiz degisti, aksama TS'de görusup paylasimi yapariz. Yeni ayar sagolsun Emir'in esantiyesi, cok daha rahat surus imkani sunmayla beraber dahada hizli sureler geliyor fakat bu ayardan tam randuman faydalanabilmek icin TC ile tum surus boyunca aktif olmak sart...bununda ince bilgilerinide TS'de aksamlari görusuruz
Dun aksamki Emir'le kapismamizdan kisa bir videoda hazirlayacam, guzel eglendik
Dun aksamki Emir'le kapismamizdan kisa bir videoda hazirlayacam, guzel eglendik
Geri: 2016 - DAYTONA 24
Hepinize Merhaba ;
Elegan abinin belirtmiş olduğu son ayarlar üzerinden bugün full depo ideal bir stint denemesi yaptım :
155 lt ile Bmw 30 turu sorunsuz bir şekilde atabilmekte .
Bu stinti atarken en öncelikli amacım;
-yarışın ilk %85 lik bölümünde en stressiz bir biçimde ilerlemek . Direksiyonun başına her geçtiğimizde 30x2 turluk stintler atacağımızı düşünürsek yaklaşık 2 saate yakın bir zamana gelmekte
(ideal zaman 1:46 dan hesapladım x60 tur + 1 pit 1:17 sürmekte ).
Amacımız süreklilik. Geçen seneki yarış deneyimimden söylüyorum ;
Yarışı hızlı olan değil en sürekli olan kazanıyo devamlı 1 :45 ler atılabiliyo ama 20 tur öyle gidip bir kere 1 : 56 atarsanız devamlı 1 46.4 atan bi sürücünün ciddi şekilde gerisinde kalmış olmaktasınız .
-gereksiz kapışmalardan uzak durmamız ve üst kategori araçlara ne şekilde yol vereceğimizi kesin ve net olarak belirtmeliyiz. Geçen yarışta 15 e yakın HPD vardı ve sadece 2 si yarışı bitirebildi Corvette yeni bir araç HPD kadar olmasada yarısı yarışı bitiremiyebilir. Geçişleri HDP ye göre biraz daha zor çünkü ciddi bir hız farkı yok ortalama 1:40 - 1:42 arası biriktirebilmekte.
Viraj içi geçişlerde ciddi bir sabır sınavı olacak
-Lastik kullanımı araç açısından ciddi bir önem arz etmektedir ;
Aşağıdaki linkte paylaştığım turları atarken size verebileceğim öneriler :
Bmw sürücü odaklı aktif çekiş kontrollü kullanmaktadır (ASC)
Aracımızda ASC açılıp kapatılabilir ve açık halinde iken 1-6 arası modlarda kullanılabilir.(1 en düşük 6 en aktif ) .
Dinamik bir çekiş kontrolü olduğu için , gücü birden bire kesmemektedir ve aktif bir şekilde gücü yola en verimli şekilde aktarma bu sistemin önceliğidir. Bu sistemin yarış boyunca aktif bir şekilde parametrelerde değişikliğe gidilerek kullanılması lastik kullanımında en verimli sonuca ulaşmamızı sağlayacaktır . Şimdi Normal olarak düşündüğümüzde haklı olarak sistemi niye devamlı kullanmıyorum diyeceksiniz ama olay öyle değil
Sebebi ;
Sistemi yeni lastilerle üst ayarlarda kullanıp piste çıktığımızda aracımız özellikle dar virajlarda devamlı hafif bir understeer ( burundan kayma ) eğlemi gösterecektir. Bu bize güven verse de ön lastikleri çok daha çabuk yememize sebep olacaktır. Aracın ağırlık merkezi üzerinde tam bir kontrolümüz olmasını ekilecektir .
Bu sebepten sistemi aktif olarak kullanmak isteyenlere önerim ;
Pitden çıkarken ayarı 4 ' de tutmaları ;
ilk tur biterken yavaş yavaş ayarı 2 ye çekmeleridir.
aracın viraj çıkışlarında kendini bıraktığını hissettiğinizde yeniden tek tek yükseltebilirsiniz. Ben bu turları atarken 1 de başladım 25. turda 5 e kadar çıktım. en son 2 turumu 6 da attım. Antrenmanda bunu deneyin etkisini göreceksiniz ..... Çekiş sistemi viraj içerisinde aşırı çalışıyorsa bu sizin araca gaz pedalı ile yön vermenizi etkileyecektir bu da beraberinde ön lastiklerde gereksiz aşınmaya sebep olacaktır.
Sistemi düzgün kullanmak için direksyonunuza 2 tuş atamanız gerekmektedir
Kontrollerden sistemi arttırmak için traction control inc :
azaltmak için traction control dec:
-gelelim fren bias konusuna aracımız piste ilk çıktığında 155lt yakıtla çıkmaktadır. Mevcud aracımızı ilk durdurma kuvetini verirken ön lastikler bu işin %80 ini üstlenmektedir üzerinde 150 lt ve 10 lt olan 2 aracın durdurma kuvetleri birbirinden çok farklıdır ... Yarış araçlarında bu sebepten Ön lastiklere verdiğimiz fren gücünü ayarlıyabildiğimiz bir kol bulunmaktadır.
Pitden ilk çıktığımda ben brake biası %55 e kadar çıkartmaktayım
(her birimizin fren pedalları ve fren tekniğimiz farklılık göstereceğinden ilk değer muhtemelen hepimizde farklılık gösterebilir)
Araç hafifledikçe biası yavaş yavaş düşürmekteyim. Bunu fark etmenizi sağlıyacak şey aracın arkasının düzlükte gereksiz salınımlarda bulunması ve bazen kitlemere gelmesidir. Bu aracı fren durumunda çok instabil bir hale sokmaktadır.
Yarış başlangıcında %55 lerde başladım bitirirken %44 lere kadar indim.
Freni devamlı yüksek tutmak yeniden özellikle ön lastiklerde gereksiz bir ısı artışı ve aşınmaya sebep olucaktır.
Yeniden bunları :
arttırmak için Front Brake bias inc ;
azaltmak için Front Brake bias dec ; lere tuş atıyarak ayarlıyabilirsiniz.
Asc ve Fron Brake Bias ' ayarları black box da In-car adjustment da görünmektedir.
Bu kendimi hiç yormadan attığım turlar :
http://members.iracing.com/membersite/member/eventresult_laps.jsp?&subsessionid=15645763&groupid=-10252&custid=81145&simsessnum=0
14. turda önümde kaza oldu o beni azıcık yavaşlattı.
Umarım hepinize yardımcı olur ;
Saygılar
Elegan abinin belirtmiş olduğu son ayarlar üzerinden bugün full depo ideal bir stint denemesi yaptım :
155 lt ile Bmw 30 turu sorunsuz bir şekilde atabilmekte .
Bu stinti atarken en öncelikli amacım;
-yarışın ilk %85 lik bölümünde en stressiz bir biçimde ilerlemek . Direksiyonun başına her geçtiğimizde 30x2 turluk stintler atacağımızı düşünürsek yaklaşık 2 saate yakın bir zamana gelmekte
(ideal zaman 1:46 dan hesapladım x60 tur + 1 pit 1:17 sürmekte ).
Amacımız süreklilik. Geçen seneki yarış deneyimimden söylüyorum ;
Yarışı hızlı olan değil en sürekli olan kazanıyo devamlı 1 :45 ler atılabiliyo ama 20 tur öyle gidip bir kere 1 : 56 atarsanız devamlı 1 46.4 atan bi sürücünün ciddi şekilde gerisinde kalmış olmaktasınız .
-gereksiz kapışmalardan uzak durmamız ve üst kategori araçlara ne şekilde yol vereceğimizi kesin ve net olarak belirtmeliyiz. Geçen yarışta 15 e yakın HPD vardı ve sadece 2 si yarışı bitirebildi Corvette yeni bir araç HPD kadar olmasada yarısı yarışı bitiremiyebilir. Geçişleri HDP ye göre biraz daha zor çünkü ciddi bir hız farkı yok ortalama 1:40 - 1:42 arası biriktirebilmekte.
Viraj içi geçişlerde ciddi bir sabır sınavı olacak
-Lastik kullanımı araç açısından ciddi bir önem arz etmektedir ;
Aşağıdaki linkte paylaştığım turları atarken size verebileceğim öneriler :
Bmw sürücü odaklı aktif çekiş kontrollü kullanmaktadır (ASC)
Aracımızda ASC açılıp kapatılabilir ve açık halinde iken 1-6 arası modlarda kullanılabilir.(1 en düşük 6 en aktif ) .
Dinamik bir çekiş kontrolü olduğu için , gücü birden bire kesmemektedir ve aktif bir şekilde gücü yola en verimli şekilde aktarma bu sistemin önceliğidir. Bu sistemin yarış boyunca aktif bir şekilde parametrelerde değişikliğe gidilerek kullanılması lastik kullanımında en verimli sonuca ulaşmamızı sağlayacaktır . Şimdi Normal olarak düşündüğümüzde haklı olarak sistemi niye devamlı kullanmıyorum diyeceksiniz ama olay öyle değil
Sebebi ;
Sistemi yeni lastilerle üst ayarlarda kullanıp piste çıktığımızda aracımız özellikle dar virajlarda devamlı hafif bir understeer ( burundan kayma ) eğlemi gösterecektir. Bu bize güven verse de ön lastikleri çok daha çabuk yememize sebep olacaktır. Aracın ağırlık merkezi üzerinde tam bir kontrolümüz olmasını ekilecektir .
Bu sebepten sistemi aktif olarak kullanmak isteyenlere önerim ;
Pitden çıkarken ayarı 4 ' de tutmaları ;
ilk tur biterken yavaş yavaş ayarı 2 ye çekmeleridir.
aracın viraj çıkışlarında kendini bıraktığını hissettiğinizde yeniden tek tek yükseltebilirsiniz. Ben bu turları atarken 1 de başladım 25. turda 5 e kadar çıktım. en son 2 turumu 6 da attım. Antrenmanda bunu deneyin etkisini göreceksiniz ..... Çekiş sistemi viraj içerisinde aşırı çalışıyorsa bu sizin araca gaz pedalı ile yön vermenizi etkileyecektir bu da beraberinde ön lastiklerde gereksiz aşınmaya sebep olacaktır.
Sistemi düzgün kullanmak için direksyonunuza 2 tuş atamanız gerekmektedir
Kontrollerden sistemi arttırmak için traction control inc :
azaltmak için traction control dec:
-gelelim fren bias konusuna aracımız piste ilk çıktığında 155lt yakıtla çıkmaktadır. Mevcud aracımızı ilk durdurma kuvetini verirken ön lastikler bu işin %80 ini üstlenmektedir üzerinde 150 lt ve 10 lt olan 2 aracın durdurma kuvetleri birbirinden çok farklıdır ... Yarış araçlarında bu sebepten Ön lastiklere verdiğimiz fren gücünü ayarlıyabildiğimiz bir kol bulunmaktadır.
Pitden ilk çıktığımda ben brake biası %55 e kadar çıkartmaktayım
(her birimizin fren pedalları ve fren tekniğimiz farklılık göstereceğinden ilk değer muhtemelen hepimizde farklılık gösterebilir)
Araç hafifledikçe biası yavaş yavaş düşürmekteyim. Bunu fark etmenizi sağlıyacak şey aracın arkasının düzlükte gereksiz salınımlarda bulunması ve bazen kitlemere gelmesidir. Bu aracı fren durumunda çok instabil bir hale sokmaktadır.
Yarış başlangıcında %55 lerde başladım bitirirken %44 lere kadar indim.
Freni devamlı yüksek tutmak yeniden özellikle ön lastiklerde gereksiz bir ısı artışı ve aşınmaya sebep olucaktır.
Yeniden bunları :
arttırmak için Front Brake bias inc ;
azaltmak için Front Brake bias dec ; lere tuş atıyarak ayarlıyabilirsiniz.
Asc ve Fron Brake Bias ' ayarları black box da In-car adjustment da görünmektedir.
Bu kendimi hiç yormadan attığım turlar :
http://members.iracing.com/membersite/member/eventresult_laps.jsp?&subsessionid=15645763&groupid=-10252&custid=81145&simsessnum=0
14. turda önümde kaza oldu o beni azıcık yavaşlattı.
Umarım hepinize yardımcı olur ;
Saygılar
Emir A.- Posts : 11
Join date : 05/12/15
Geri: 2016 - DAYTONA 24
10 numara yazi olmus Emir, ellerine - emegine saglik kardesim...bu yazin genel olarak Endurance icin sticky yapilir, cok faydali bilgiler bunlar.
Geri: 2016 - DAYTONA 24
Emin çok güzel bir paylaşım olmuş. Ellerine sağlık
Husnu- Posts : 712
Join date : 29/07/15
Age : 40
Location : İstanbul
Geri: 2016 - DAYTONA 24
Dun aksam yeni ayar ve Emir'in ayar ve surus paylasimi uzerinden sonuc Erol 1.48'lerden 1.46'lara dustu, bende 1.44 - 1.45'lere. Haftasonuna dahada gelisir bu sureler
Geri: 2016 - DAYTONA 24
Şöyle bir incelik daha varki
Bu gün bunun denemesini yapıcam yarış anında sakin kullanımda ve önümüzdeki kalabalığın şekline bağlı olarak.... aracın motor gücünü en üst mapda kullanınca 155 lt ile 30 tur atıyo 0,7 turuk yakıt kalıyo 3 turu araba hafifledikden sonra 2 düşük mapde atarsak yaptığım hesaplamalar doğrultusunda 2 tur daha fazla atabiliriz ve bu turlar 1:46 larda atılabilmekte bu diğerlerine göre bize ciddi bir avantaj sağlar. 3 saate home office işim biticek akşama kadar bunun denemelerini yapıcam Deneyimlerimi buradan paylaşabilirim. Görüşmek üzere !
Bu gün bunun denemesini yapıcam yarış anında sakin kullanımda ve önümüzdeki kalabalığın şekline bağlı olarak.... aracın motor gücünü en üst mapda kullanınca 155 lt ile 30 tur atıyo 0,7 turuk yakıt kalıyo 3 turu araba hafifledikden sonra 2 düşük mapde atarsak yaptığım hesaplamalar doğrultusunda 2 tur daha fazla atabiliriz ve bu turlar 1:46 larda atılabilmekte bu diğerlerine göre bize ciddi bir avantaj sağlar. 3 saate home office işim biticek akşama kadar bunun denemelerini yapıcam Deneyimlerimi buradan paylaşabilirim. Görüşmek üzere !
Emir A.- Posts : 11
Join date : 05/12/15
Geri: 2016 - DAYTONA 24
Bide lütfen amacınız devamlı aynı süreleri atmak olsun
Tavsiyem devamlı 1:46 - 1:45.5 arasında kalmanız sonlara doğru bi tık hızlanmanız. Araç hafifleyince ve asc sonlara dayanınca güvenli bi şekilde hızlanıyosunuz.
Tavsiyem devamlı 1:46 - 1:45.5 arasında kalmanız sonlara doğru bi tık hızlanmanız. Araç hafifleyince ve asc sonlara dayanınca güvenli bi şekilde hızlanıyosunuz.
Emir A.- Posts : 11
Join date : 05/12/15
Geri: 2016 - DAYTONA 24
Emir harikasın yaa. Valla umarım bu araştırmalarının hakkını verebilirim. Bu hafta stabil olabilmek için her akşam mutlaka 2 saat antrenmanda olacağım. İnşallah sağ salim bitirebilirim yarışı.
erolkoroglu- Posts : 136
Join date : 31/07/15
Age : 47
Location : istanbul / Türkiye
Geri: 2016 - DAYTONA 24
Emir,
Su benzin hesabin dogruysa dedigin gibi ciddi avantaj saglar...bu 2 tur extra dedigin sadece 1 stintden cikan sonucmu? Eger öyleyse lutfen hic yarismayalim direk kupayi bize versinler...ortalama 1.47'leri bile atsak yine 1'cilik cebimizde
Su benzin hesabin dogruysa dedigin gibi ciddi avantaj saglar...bu 2 tur extra dedigin sadece 1 stintden cikan sonucmu? Eger öyleyse lutfen hic yarismayalim direk kupayi bize versinler...ortalama 1.47'leri bile atsak yine 1'cilik cebimizde
Geri: 2016 - DAYTONA 24
Beyler Benzin olayı işe yaradı
turlar açıklansın daha detaylı yazıcam
turlar açıklansın daha detaylı yazıcam
Emir A.- Posts : 11
Join date : 05/12/15
Geri: 2016 - DAYTONA 24
Emir A. demiş ki:Beyler Benzin olayı işe yaradı
turlar açıklansın daha detaylı yazıcam
+1
Dun aksamdan sonra yeni ayarlara tekrar alismak biraz zaman tuttu ama sonunda alistim sayilir, hedefim yarisimiza surekli 1.46'lar olacak
Geri: 2016 - DAYTONA 24
Ilk yazidaki yarisma saatlerimizin listesi guncellendi arkadaslar. Herhangi bir degisiklik icin ister buraya yazarsiniz dusuncelerinizi veya aksama TS'dede görusebiliriz
Dun aksamki antreman ve sohbetler icin tesekkurler arkadaslar. 2 stint sonu pit ve trafik dahil 1.49'un basini tutturdum, Erol ile hiz olsun - turlarimiz olsun her konuda neredeyse 1'e 1 gittik. Toplam 4 defa yol disina cikmisim, aracimizi 2 saat cok guzel bir sekilde korumayida basardik...kisacasi Biz haziriz aka We are done
Dun aksamki antreman ve sohbetler icin tesekkurler arkadaslar. 2 stint sonu pit ve trafik dahil 1.49'un basini tutturdum, Erol ile hiz olsun - turlarimiz olsun her konuda neredeyse 1'e 1 gittik. Toplam 4 defa yol disina cikmisim, aracimizi 2 saat cok guzel bir sekilde korumayida basardik...kisacasi Biz haziriz aka We are done
1 sayfadaki 2 sayfası • 1, 2
Similar topics
» 2016 Daytona 500
» - 2016 Sebring 2*12 saat, mart 12 -
» Yeni TS sifremiz, 2016-01-19
» 2016 24 Saat Le Mans
» 2016 25 Haziran 6 saat Watkins Glen
» - 2016 Sebring 2*12 saat, mart 12 -
» Yeni TS sifremiz, 2016-01-19
» 2016 24 Saat Le Mans
» 2016 25 Haziran 6 saat Watkins Glen
1 sayfadaki 2 sayfası
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz